další kombinace surovinových polí
nové budovy
artefakty (mezicíl uprostřed hry)
nové tlačítka ve hře
přepracovaná komfortabilnější mapa
Jako 1.:
Vesnice:
Restartovaný server czx má i jiné kombinace než jen MultiCropy (MC) a normální vesnice, ale i jiné kombinace:
Kombinace | Drevo | Hlina | Zelezo | Obili | Podil |
---|---|---|---|---|---|
1 (Startovni) | 4 | 4 | 4 | 6 | 31% |
2 | 3 | 3 | 3 | 9 | 1% |
3 | 3 | 4 | 5 | 6 | 8% |
4 | 4 | 5 | 3 | 6 | 8% |
5 | 5 | 3 | 4 | 6 | 8% |
6 | 1 | 1 | 1 | 15 | 1% |
7 | 4 | 4 | 3 | 7 | 3% |
8 | 3 | 4 | 4 | 7 | 3% |
9 | 4 | 3 | 4 | 7 | 3% |
10 | 3 | 5 | 4 | 6 | 8% |
11 | 4 | 3 | 5 | 6 | 8% |
12 | 5 | 4 | 3 | 6 | 8% |
Jen škoda, že není FunnyCrop :)
-
Jako 2.:
Artefakty
Artefakty jsou určeny jako mezicil ve stredni fázi hry. Tyto artefakty maji ruzne odvětvi a tím pádem i ruzny význam a silu. Stejně tak maji artefakty ruzny okruh působnosti (napriklad pro vesnici ve které se artefakt nachazi nebo pro cely ucet atd.)
Tyto typy artefaktu budou k nalezeni v průběhy hry:
- Stabilnější budovy
- Rychlejší jednotky
- Artefakt špehování
- Menší spotřeba obili
- Zobrazovaní typu jednotek (nikoliv počet) u příchozích cizích jednotek
- Rychlejší cvičeni jednotek
- Stavební plán pro stavbu velkého skladu/sýpky
- Větší ukryt
- atd.
Přesné typy artefaktu, jejich funkce a počet naleznete později ve hře.
Věříme, ze nove artefakty přinesou do hry více taktických a strategických možnosti.Jako 3.:
Budovy:
V Travian 3.5 budou 3 nové budovy. Zaprvé Pivovar, pak Napajedlo koní a třetí budova Pasti vlastně je stará, ale bude v Travian 3.5 více zvýhodněna.
Napajedlo koní
Co umožňuje Napajedlo koní?
Napajedlo koní urychluje výcvik jízdy a zmenšuje jejich spotřebu obilí.
Charakteristické vlastnosti:- Můžou stavět jen Římané
- S každou úrovni budovy se snižuje doba výcviku jednotky ve vesnici o 1%
- Snižuje spotřebu obili všech Římanských jezdeckých jednotek ve vesnici
- Od úrovně 10 se snižuje spotřeba obili Equites Legati o 1 obili
- Od urovne 15 se snižuje spotřeba obili Equites Imperatoris o 1 obili
- Od urovne 20 se snižuje spotřeba obili Equites Caesaris o 1 obili
Predpoklady:- Staje urovne 20
- Shromazdiste urovne 10
Pivovar
V germanskem pivovaru se vari napoj, ktery vasim vojakum pridava pred bojem vetsi odvahu. Cim vetsi uroven pivovaru, tim vetsi bonus do utoku ziskavate. Pivni slavnosti v pivovaru trvaji 72 hodin.
Vlastnosti:- Bonus k utoku +1% za kazdou uroven budovy, pri aktivnich pivnich slavnostech
- Behem aktivnich slavnosti je kmenovy vudce o 50% mene presvedcivy a katapulty umi jen nahodne zamerovat budovy
- Pivovar muze byt postaven jen v hlavni vesnici, a pusobi na cely herni ucet
- Pivovar muze postavit jen german
- Maximalni uroven budovy - 10
Naklady a doba staveni pivovaru:- Uroven 1: 1460 dreva, 930 hliny, 1250 zeleza, 1740 obili-> Doba: 2:13:20 hod.
- Uroven 10: 30165 dreva, 19215 hliny, 25825 zeleza, 35950 obili-> Doba: 11:22:10 hod.
Naklady a doba slaveni pivnich slavnosti:- Naklady: 3870 dreva, 1680 hliny, 2150 zeleza, 10900 obili-> Doba: 72:00:00 hod.
Pozadavky:- Sypka uroven 20
- Shromazdiste uroven 10
Pasti:
V nove verzi muze gal v bodove Pasti urovne 20 postavit az 400 pasti. Oproti stare verzi pri propusteni zajatych jednotek se vsechny pasti opravi. Vystavba a oprava pasti se znacne prodlouzi oproti stare verzi. Naklady na stavbu a opravu pasti se nemeni. Tuto budovu muzete postavit jen jednou v kazde vesnici.
Vlastnosti:- Misto 100 pasti muzete stavet 400 pasti
- Dvojita doba vystavby a opravy pasti (stavba budovy se nemeni)
- Pri propusteni zajatych jednotek se vsechny pasti opravi
- Jen 1 budova pasti na vesnici
Grafika
Nektere ikonky jednotek byly prizpusobeny, a pribylo par uprav v HTML a CSS kodu. Proto jsou stare graficke baliky s T3.5 bohuzel nekompatibilni. Po aktivaci T3.5 bude funkce grafickych baliku docasne deaktivovana. Jakmile bude jasno ze se v HTML a CSS uz nic nezmeni, budou graficke baliky aktivovany. Diky nove strukture je moznost vetsiho zasahu v uprave grafickych baliku.
Vylepsena mapa
Na mape jsou tyto vylepseni:- Uvidite na mape ruzne ikonky jednotek u kterych poznate ktere vesnice branite nebo na ktere utocite, nebo odkud se vraceji jednotky
- Scrolovani na velke mape pomoci sipek je nyni rychlejsi
- Zobrazeni spojencu a NAP nyni mozne i bez Travian-Plus uctu
- Nove obrazky nepratelskych vesnic
- Zobrazeni typu prazdneho policka na mape (rychlejsi hledani MC)
- Zobrazeni velke mapy je s volbou bud primo v hernim okne nebo jako do ted v popup okne. Da se nastavit v nastaveni profilu.
Statistiky a medaile
Nove statistiky a medaile vam dodaji vetsi motivaci v cem se merit a souperit se spoluhraci.
Nove statistiky a medaile budou do hry dodany behem dalsich mesicu od zavedeni T3.5. Planovany jsou tyto statistiky a medaile:
Rozsirene statistiky pro aliance:- Populace (soucet populace vsech clenu aliance)
- Off (soucet utocnych bodu vsech clenu aliance)
- Def (soucet obrannych bodu vsech clenu aliance)
Medaile pro aliance- Utocnik tydne
- Obrance tydne
- Zlodej tydne
- Stavitel tydne (podle populace, nikoliv podle ranku)
Jinak nez ve statistikach ranku, zapocitavaji se do medaile jen body ktere ziskal clen aliance v dobe jeho clenstvi v alianci. - Můžou stavět jen Římané
zdroj: travian fórum