Jdi na obsah Jdi na menu
 


Novinky v Travian 3.5:

další kombinace surovinových polí
nové budovy
artefakty (mezicíl uprostřed hry)
nové tlačítka ve hře
přepracovaná komfortabilnější mapa

Jako 1.:

Vesnice:

Restartovaný server czx má i jiné kombinace než jen MultiCropy (MC) a normální vesnice, ale i jiné kombinace:

Kombinace Drevo Hlina Zelezo Obili Podil
1 (Startovni) 4 4 4 6 31%
2 3 3 3 9 1%
3 3 4 5 6 8%
4 4 5 3 6 8%
5 5 3 4 6 8%
6 1 1 1 15 1%
7 4 4 3 7 3%
8 3 4 4 7 3%
9 4 3 4 7 3%
10 3 5 4 6 8%
11 4 3 5 6 8%
12 5 4 3 6 8%

 Jen škoda, že není FunnyCrop  :)

 

 

  •  

    Jako 2.:

    Artefakty

    Artefakty jsou určeny jako mezicil ve stredni fázi hry. Tyto artefakty maji ruzne odvětvi a tím pádem i ruzny význam a silu. Stejně tak maji artefakty ruzny okruh působnosti (napriklad pro vesnici ve které se artefakt nachazi nebo pro cely ucet atd.)

    Tyto typy artefaktu budou k nalezeni v průběhy hry:

    - Stabilnější budovy
    - Rychlejší jednotky
    - Artefakt špehování
    - Menší spotřeba obili
    - Zobrazovaní typu jednotek (nikoliv počet) u příchozích cizích jednotek
    - Rychlejší cvičeni jednotek
    - Stavební plán pro stavbu velkého skladu/sýpky
    - Větší ukryt
    - atd.

    Přesné typy artefaktu, jejich funkce a počet naleznete později ve hře.
    Věříme, ze nove artefakty přinesou do hry více taktických a strategických možnosti.

     

    Jako 3.:

    Budovy:

    V Travian 3.5 budou 3 nové budovy. Zaprvé Pivovar, pak Napajedlo koní a třetí budova Pasti vlastně je stará, ale bude v Travian 3.5 více zvýhodněna.


    Napajedlo koní

    Co umožňuje Napajedlo koní?

    Napajedlo koní urychluje výcvik jízdy a zmenšuje jejich spotřebu obilí.

    Charakteristické vlastnosti:

      • Můžou stavět jen Římané
      • S každou úrovni budovy se snižuje doba výcviku jednotky ve vesnici o 1%
      • Snižuje spotřebu obili všech Římanských jezdeckých jednotek ve vesnici
      • Od úrovně 10 se snižuje spotřeba obili Equites Legati o 1 obili
      • Od urovne 15 se snižuje spotřeba obili Equites Imperatoris o 1 obili
      • Od urovne 20 se snižuje spotřeba obili Equites Caesaris o 1 obili
               Maximalní úroveň budovy je 20


    Predpoklady:

    • Staje urovne 20
    • Shromazdiste urovne 10

    Pivovar  


    V germanskem pivovaru se vari napoj, ktery vasim vojakum pridava pred bojem vetsi odvahu. Cim vetsi uroven pivovaru, tim vetsi bonus do utoku ziskavate. Pivni slavnosti v pivovaru trvaji 72 hodin.

    Vlastnosti:

    • Bonus k utoku +1% za kazdou uroven budovy, pri aktivnich pivnich slavnostech
    • Behem aktivnich slavnosti je kmenovy vudce o 50% mene presvedcivy a katapulty umi jen nahodne zamerovat budovy
    • Pivovar muze byt postaven jen v hlavni vesnici, a pusobi na cely herni ucet
    • Pivovar muze postavit jen german
    • Maximalni uroven budovy - 10


    Naklady a doba staveni pivovaru:

    • Uroven 1: 1460 dreva, 930 hliny, 1250 zeleza, 1740 obili-> Doba: 2:13:20 hod.
    • Uroven 10: 30165 dreva, 19215 hliny, 25825 zeleza, 35950 obili-> Doba: 11:22:10 hod.


    Naklady a doba slaveni pivnich slavnosti:

    • Naklady: 3870 dreva, 1680 hliny, 2150 zeleza, 10900 obili-> Doba: 72:00:00 hod.


    Pozadavky:

    • Sypka uroven 20
    • Shromazdiste uroven 10


    Pasti:

    V nove verzi muze gal v bodove Pasti urovne 20 postavit az 400 pasti. Oproti stare verzi pri propusteni zajatych jednotek se vsechny pasti opravi. Vystavba a oprava pasti se znacne prodlouzi oproti stare verzi. Naklady na stavbu a opravu pasti se nemeni. Tuto budovu muzete postavit jen jednou v kazde vesnici.

    Vlastnosti:

    • Misto 100 pasti muzete stavet 400 pasti
    • Dvojita doba vystavby a opravy pasti (stavba budovy se nemeni)
    • Pri propusteni zajatych jednotek se vsechny pasti opravi
    • Jen 1 budova pasti na vesnici

    Grafika

    Nektere ikonky jednotek byly prizpusobeny, a pribylo par uprav v HTML a CSS kodu. Proto jsou stare graficke baliky s T3.5 bohuzel nekompatibilni. Po aktivaci T3.5 bude funkce grafickych baliku docasne deaktivovana. Jakmile bude jasno ze se v HTML a CSS uz nic nezmeni, budou graficke baliky aktivovany. Diky nove strukture je moznost vetsiho zasahu v uprave grafickych baliku.


    Vylepsena mapa

    Na mape jsou tyto vylepseni:

    • Uvidite na mape ruzne ikonky jednotek u kterych poznate ktere vesnice branite nebo na ktere utocite, nebo odkud se vraceji jednotky
    • Scrolovani na velke mape pomoci sipek je nyni rychlejsi
    • Zobrazeni spojencu a NAP nyni mozne i bez Travian-Plus uctu
    • Nove obrazky nepratelskych vesnic
    • Zobrazeni typu prazdneho policka na mape (rychlejsi hledani MC)
    • Zobrazeni velke mapy je s volbou bud primo v hernim okne nebo jako do ted v popup okne. Da se nastavit v nastaveni profilu.


    Statistiky a medaile

    Nove statistiky a medaile vam dodaji vetsi motivaci v cem se merit a souperit se spoluhraci.
    Nove statistiky a medaile budou do hry dodany behem dalsich mesicu od zavedeni T3.5. Planovany jsou tyto statistiky a medaile:

    Rozsirene statistiky pro aliance:
    • Populace (soucet populace vsech clenu aliance)
    • Off (soucet utocnych bodu vsech clenu aliance)
    • Def (soucet obrannych bodu vsech clenu aliance)

    Medaile pro aliance
    • Utocnik tydne
    • Obrance tydne
    • Zlodej tydne
    • Stavitel tydne (podle populace, nikoliv podle ranku)

    Jinak nez ve statistikach ranku, zapocitavaji se do medaile jen body ktere ziskal clen aliance v dobe jeho clenstvi v alianci.

 

zdroj: travian fórum

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář